not-so-awesome.
Follow | Dashboard



rasa macam nak .
Sunday, November 28, 2010 | 0 comments
haha ! nak cekik mamat tuh , geram gila buduh lee ! kacau aku sapa suruh , kan dah kena . nasib kaw laa . jangan cari pasal sengan aku . aku bunuh baru tau . ingat aku takot dengan kaw , badan macam lidi . skali tolak masok gaung kaw ! HAHA . best ? kene makian aku tadi . sampai merah mata kaw katanya cici . nak kene lagi tak ? aku amat suka , HAHA ! kaw tuh dasar laki tak berMARUAH langsung laa wehh , perempuan pon tak bole nak buat kaw jadi hero ! haha , lembik . weh weh ! laen kali nk serang aku tgk orang dulu ye si pandai , aku tabik kaw :D

* cerita ini adalah untuk bacaan semua , bacalah ! dan nak tau siapakah ? haha , ohh , tidak perlu rasanya , nnti cerita akan tersebar di laman sosial , FACEBOOK

« Previous | Next »