not-so-awesome.
Follow | Dashboard



ketika di mapley =='
Friday, December 3, 2010 | 0 comments
haha , dapat chesse wehh ! sedap gilaa , lama tak makan *thumbs up untuk my mum :D
andd , nie ha aku jumpa sabb ! erghh , rindu gila tgk muka diaa yg comel tu , HAHA ! btw , kaw dh dlete aku dr fb , tk dpt ah nak ketawa baca ayat mengarot dan mencarot kaw tu , rindu lah dgn kaw yg dulunya kejam mintak bukan bukan dgn aku tp kaw juga suka cite mslah kaw dgn perempuan kt aku , lama tak dgr dahh ! ape slh aku doe ? sampai kaw delete aku , aku tk prasan then hari hari aku usah kt chat tkde pun kaw pagipagi aku try ah bukak prof kaw , rupanya kaw delte aku , wehh ! sedih duhh :( tkpelaa , aku kene la lupakann , sian aku . haihh ! kaw lah yg best . tape tapee , nasib lah kot ! thanx dude kawan nan aku slame niee .

« Previous | Next »