not-so-awesome.
Follow | Dashboard



sejaksejak .
Wednesday, December 29, 2010 | 0 comments
Dah nak start skolah nie , rajin pulak aku online ! dari pg sampai malam sampai pagi balik ,erghh ! tak jemu jemu , peli lah aku nie ! hmm ==' berhentikan tabiat ini syazwanie , haiya ! 2011 , mmg tak lah nk pegang lappy lagi ! siap ada jadual lagi nak buat , perghh ! nak ke aku ekot ? HAHA , takan punya . harem jadah je . adoy ! malas lahh . tau lah result terok , kena tukar skolah , ada jadual rumah ! mmg 2011 semua baru laa , paling tak suka , kawan baru ==' masok skola takde kawan , dah lamalama buat kepala sendiri ! tu best , sebab mula masok takde kawan , itu tak suka gilaaa ! tiba tiba aku jadi pemalu , HAHA :D budak budak fb mesti gelak kan . kekejaman ! yeahh , tolong laa . aku tekad nk buar slumber je , jgn malu lah syazwanie .

« Previous | Next »