not-so-awesome.
Follow | Dashboard



siapakah ?
Sunday, December 12, 2010 | 1 comments
stop it ! perangai kaw buat aku benci kaw , PAHAM ? kaw nie kan , tak habes habes buat hal ! how about this " kita boleh kekal lama " , ape nie ? kalau kaw tak buat hal , ayat " kita boleh kekal lama" nie mmg boleh pakai laa . tak guna kaw ckp cm tu kalau kaw sndri yang buat hal ! usah ckp le . sakit tlinge je aku dgr , siakkk ! kentot betol , benci la org berJANJI sakan nie . mulut kata lebeh hati tu kata laen , ggrrr ==' mmg best ke buat cm nie ? kalau aku buat kat kaw ape kaw rasa ek ? tk penah ke kaw BERFIKIR sikit guna kepala otak kaw yg waras lagi tu . ada otak tanak gune ! nak diri sendiri je happy , tak pikir orang laen ? yg merana nie . ingat senang kan ? kene macam tu pastu buat bodoh , mmg luar happy , tapi dalam hati nie ! tuhan je tau betapa sakitnya hati nie tau tak ? haihh . pening aku pikir pasal kaw . hari hari aku pikir pasal kaw , kaw ade pikir pasal aku ke kat sini ? ya allah , apesal lahh masalah kaw nie .

« Previous | Next »