not-so-awesome.
Follow | Dashboard



get lose !
Saturday, January 8, 2011 | 0 comments


sampah masyarakat ! HAHA , perangai tak ubah dari dulu macam lahanat ! :) setan pun lagi baik aku rasa lahh , HAHA ! best pulak dpt kawan macam kaw . 1 dalam DUNIA ! HAHA . hebat kan ?
syazwanie ! sila buang niat anda untuk kembali kat dia ! HAHA , saya yakin anda akan merana ! *semangat dr abg tersyg :) trima kasih . HAHA ! abangg , adik tanak lah kat dia ! nasib abang baca semua text and amek tahu dr first sampai akhir , so abang my saksi :) adik terasa cam perempuan bodoh pun ada ! mcm abang cakap dulu , tapi adik nafikan ! so now baru adik rasa , HAHA !
all is done ! 2011 , :) tolong jangan jadi macam 2010 , please ! i need new life , tolong lah korang ! happy kan aku , jgn lah bagi aku nanges lagi tahun nie ! boleh tak ? air mata aku nie murah sgt , asyik keluar je .
please go away sad ! i need you happy ^_^ and youu , stupid boyy ! please go away , i hate u damnmuch :) 
i try to forget you ! tolong lah hati , tolong lah kepala otakk ! buang semua tentang dia ! lelaki tak guna di abad ini . tolong please ! aku tanak tahu pasal dia lagi walaupun sedikit . aku tak boleh nak tahan lagi ! bila tengok muka dia aku nanges ! and SOKO - TAKE MY HEART , aku tk boleh dgr lagu tu lagii ! nanti air mata keluar lagii ! arghh , my fav song , :( i cant hear you anymore bcose of that . sorry !
" BUNCET " ini jugakk , i miss this ! alohaa , i miss all the thing that belong to youu :( 

>> wanie , kuat kan semangat ! 4 kali kaw hadapi benda nie ! ape lagi yang kaw tak sedar ? ingt afiqq oke , dia mesti marah kalau tahu semua niee ! kau ingat dia je , dia sllu bg kaw smngat kan ! ziarah fmly dia , benda tuu yg dia bg ! yeahh , gunakan ! 1 lagii pesan dia , ingt kan ? jgn tinggal solat , mlm jumaat ! bace yasin mcm kaw buat dgn dia dulu , ingt tu wanie ! kalau buat ia boleh kuatkan kaw hadapi semua nie , dugaan wehh ! bia dorang buat kaw , nnti dpt balasan balik :) aku ade temankan kaw . crita oke bila ade mslah , jgn pendam ! 
* thanx nisaa , kaw kawan aku sampai mati ! kaw sedarkan aku balik :)


« Previous | Next »