not-so-awesome.
Follow | Dashboard



watafak =='
Friday, January 7, 2011 | 0 comments


4k1 di sekolah acs , sekolah baru ? tak tahu . tolong laa , teman aku kat sekolah baru wehhh ! takde kawann :( pls pls . *macam org bodo je .

btw , now ! aku tgh panas hati dgn MOHD AIZAD . suka buat aku kan ? sial kaw . HAHA . lantak kaw , aku tacing dgn kaw sampai bila bila , tanak layan kaw lagi walaupun sanggup tukar sekolah sama dgn aku . tidak akan layan kaw jugak ! saket hati aku nie bodoh . kaw ingat aku macam patong DODIE aina punya ea ? HAHA . tak maen lah sorrysorry lagi . hati aku bukan boleh di maen maen gila oi . susah ckp dgn org cm kaw nie =='

sorang lagi NAZRIN anak ALAHUDIN ! susahnya lah aku nk bg dia percaya yg aku nie sayang dia , ya allah ! aku nie ha yg bodoh . tak tgk depan ! dah ada yg elok tanak . amek laen . haihh ! i want you back dear ! tolong laa faham . 
teddy , bubu sanggup break dgn dia demi teddy , please ! hari hari bubu merayu , sampai nak fedup dah ! tp bubu takan mengalah , bubu tetap nak kita mcm dulu kalau boleh lagi bahagia dari dulu . pls ! i need you love :-(


« Previous | Next »