not-so-awesome.
Follow | Dashboard



malam
Saturday, January 19, 2013 | 0 comments
mata masih leka mengadap komputer riba milikku . meneliti setiap ruang di skrinnya .
 hati masih tesentak dengan apa yang terlihat beberapa minit yang lalu . malam ini aku terpaksa , terpaksa aku luahkan . terima kasih F, kawan yang sedia mendengar . mungkin kau lebih arif tentang ini . aku perlu dan amat perlukan perubahan .
niat di hati sudah lama . mula pun sudah tapi berhenti di pertengahan jalan . kenapa ? banyak sebabnya , dan sebab sebab ini lah aku nak hapuskan . lupakan buang semuanya . bukan hanya niat , tapi aku harus lakukan . senang tapi rajin harus ada .
makin aku membelek setiap page page yang terpampang makin sebak hati ini . aku pendam , air mata di tahan akhirnya mengalir deras . mulut manis berbicaa tapi hati berniat kotor . hm , hanya doa mampu aku beri untuk dia supaya sedar apa yang telah dia lakukan . insyaAllah !
dan my friend selama 4 tahun kami kenal , salah satu pendorang aku . alhamdullilah bila kita makin rapat dia juga telah banyak memberi harapan tinggi untuk aku . setiap perkara dia akan mengingatkan aku .
luahan pada orang yang betul , lega rasa hati . insyaAllah aku boleh lakukan (':

« Previous | Next »