not-so-awesome.
Follow | Dashboard



selamat pagi
Thursday, January 17, 2013 | 0 comments
tibatiba aku terjaga dari buaian mimpi indah . tapi aku terasa seperti bahang kebenaran. kebenaran untuk semua itu ingin sampai pada ku .
sedang badanku masih berselimut . pagi itu , otakku giat berfikir .
tibatiba aku teringat ,
siapakah kau pada aku , siapakah aku pada kau ?
aku masih berfikir .
aku mengambil bantal , bantal yang menemaniku dengan air mata di waktu suka dan duka ku .
pagi ini aku menariknya kembali menutup mukaku .
agar ia dpt menutup air mataku yang berciciran jatuh .
supaya tidak kelihatan oleh sesiapa .
terdetik hati untuk melihat telefon bimbitku .
berat untuk aku tahu berat lagi untuk aku terima .
kelakuan mu di belakangku . Ya Allah . maafkan lah hambaMu itu .
adakah itu untuk menjadi alasan untuk dia pergi.
sesungguhnya aku tidak mampu untuk mengetahui kebenaran sebenarnya .
aku terima dengan hati terbuka . jika ini takdirnya .
dan sesungguhnya ,
itu bukan jodoh untuk kami
KAU tunjukkan lah jalaran kebenaran untuk kami .
jika apa yang kami rancang bukan apa yang telah ditetapkan . 
tunjukkan pada kami pada awal waktu .
supaya kami tahu ini adalah yang ditetapkan .


« Previous | Next »