not-so-awesome.
Follow | Dashboard



si pemaham
Monday, January 21, 2013 | 0 comments
sudah beberapa hari aku bercadang ingin keluar bersama abang navy kacak beruniform . sado katang clean&clear cool smart . aku suka cara dia . enjoy is enjoy and bila masa kerja dia akan kerja sebaik mungkin . ya dia !
.... macam baru lagi aku berselisih bersama menaiki kereta myvi dek kerana spoiler sama dia menegur . pejam celik pejam celik . Alhamdullilah , sudah 6 tahun usia perkenalan kami . seorang yang memahami , malah penguat diriku . si machoman yang berjiwa kental . he will never give up of all . he is my supporter and  he is the my abang sado . hihi .....
hm , setelah beberapa lama tidak berjumpa . hari ini aku tetapkan hari untuk bertemu . hati terasa rindu ! tapi ... aku tepaksa terima keadaannya yang berkerja . mencari rezeki .
dapat jugak ku luahkan ... alhamdullilah , lega . genggaman tangan dia ketika itu membuat aku lebih kuat . itu lah penguatku ketika itu . abang penguat Wanie . thanks for spending your time .
sesungguhnya aku tidak ingin kehilangan beliau Ya Allah .....
mungkin memang lantang mulut berbicara ..
 makian sering dikeluarkan ...
 tapi hatinya tulus . aku anggap itu hanya gurauan ! sikapnya begitu . nasihat sering diberi (': thanks for everything . hii ~
i love you abang , and again . thank you for all the moment . you're my BEST !!!!

« Previous | Next »