not-so-awesome.
Follow | Dashboard



diri ini
Wednesday, February 27, 2013 | 0 comments
bak kata pepatah terlajak perahu boleh di undur , terlajak kata ? terlajak perbuatan ? penyesalan yang kita rasa . yang aku kata kan ini pada diri aku sendiri . aku salah , salah menilai semua ini . terasa bodohnya diri . kadangkadang tertanya kenapa aku hidup untuk semua ini .
saat dimana kita tibatiba tersedar perbuatan yang dedang dilakukan salah , hati tibatiba sebak . ya Allah , aku berdosa . dan alhamdullilah . Allah dah berikan aku seorang kenalan yang semamangnya baik . Allah dengar permintaan aku . terima kasih ya Allah . dan insyaAllah dia boleh membantu aku . janji kami ! dia bantu dan aku juga perlu bantu diri aku sendiri .
peluang untuk menlanjutkan pelajaran ke luar negara . hm , aku perlu berfikir panjang . sememangnya aku mahu . disebabkan satu benda aku memang nak sangat tapi disebabkan banyak benda juga aku tak mampu untuk pergi . hanya padaMu tempat aku mengadu , meminta pertolongan . tapi tertanya aku salah , ketika aku senang aku lalai dengan suruhanMu tapi ketika susah aku terhegehhegeh meminta pertolonganMu . bantulah hambaMu ini mencari hidayahMu ya Allah . sesungguhnya hambaMu ini seorang yang lemah .

« Previous | Next »