not-so-awesome.
Follow | Dashboard



Monday, June 10, 2013 | 0 comments
6.6.1995 - 6.6.2013 .Happy Birthday dan Selamat Ulang Tahun kelahiran yang ke lapanbelas my dearest Muhammad Nazri bin Abdullah . cukup sudah lapanbelas tahun kamu di dunia ini menjadi seorang lelaki yang sangat aku kagumi dan hero kepada mama abah dan adik kau . Alhamdullilah ! semoga diperluaskan rezeki dan diberkati hidup kamu dunia dan akhirat . aku selalu doakan kejayaan kamu :)

hanya mampu aku tulis di ruang kosong ini . bukan takmahu berkata bukan tak mahu berbicara kalau boleh aku mahu kita berkawan sampai bilabila kalau ada jodohnya aku mahu kita bersama . disebabkan sikapku kita begini . aku harap pengganti aku dapat membahagiakanmu . maaf kerana aku tak mampu .

tak begitu singkat perkenalan kita . bermula hanya di ruang chatting facebook kita berkenalan . pada 9 December 2011 sehingga kini . aku sayangkan persahabatan kita . aku sayang kan kau . aku sayangkan segala kenangan kita . kenangan indah dalam masa singkat . masyaAllah . Allah saja yang tahu perasaan aku ketika itu . pertemuan pertama di HUKM ketika arwah atuk aku dimasukkan ke situ kerana cancer tahap 4 kau datang melawat . kau pemberi semangat aku ketika itu . terima kasih ! akan aku pahatkan memory kita dalam ingatan ku sampai bilabila . inshaAllah !

terima kasih untuk selama ini . terima kasih ! takan putus doa aku untuk kita . untuk perbetulkan segala kesilapan agar kembali seperti sedia kala . inshaAllah . whatever happen , i always pray for us !

" saya sebenarnya perlu sedikit masa untuk perbaiki diri . lebih bersedia . tapi jika tak mampu bersabar . tape :) saya doakan awak bahagia . mungkin ini dugaan bagi saya . awak memang patut dapat yang lebih baik "

uhibbukifillah NAZ .


sincerly ,
syaz

« Previous | Next »